Ak premýšľate, ako zviditeľniť svoju spoločnosť, obchod, dielňu, ale napríklad len nejaký nový produkt, ktorý uvádzate na trh, vyskúšajte veľkoformátovú tlač. Samozrejme, veľmi dôležité je zviditeľniť sa na internete, pretože veľa zákazníkov si najprv informácie vyhľadáva skrz internet. Zase na druhú stranu, nemali by ste podceňovať ani offline marketing.
V posledných niekoľkých rokoch zažíva veľkoformátová tlač obrovský boom. Veľa firiem si totiž uvedomuje, že je nevyhnutné skombinovať nástroje offline a online propagácie. Dostať sa do podvedomia zákazníkov je tiež najlepší skrze billboardy, wallboardy a ďalšie formáty.
Aké formáty existujú?
Snáď najrozšírenejšie sú billboardy, ktoré môžete vidieť hlavne u hlavných ciest. Zhotoviť sa dajú pokojne aj do 24 hodín. Ďalším variantom sú bigboardy, ktoré sa dajú zhotoviť aj na počkanie. Ak chcete byť naozaj vidieť, siahnite po megaboardu, ktorého rozmer je zhruba 20 × 10 metrov. Ak chcete mať reklamu napríklad na bytovke, tiež to nie je žiadny problém, v takom prípade objednávajte wallboardy. Ešte sa vám do cesty môže dostať veľkoformátová tlač ako shopboard, citylight, car wrap či retail pop. Čo sa životnosti týka, tá sa líši formát od formátu. Trebárs posledný spomínaný retail pop vydrží až 30 rokov, kdežto taký billboard až 3 roky.
Na koho sa obrátiť?
Ak hľadáte niekoho, kto sa na veľkoplošnú tlač špecializuje, odporúčame pozrieť sa do pestrého produktového portfólia odborníka RAVAFOL. V jeho ponuke nájdete pestrú škálu formátov vrátane aj tých vyššie spomenutých. Zaistí vám nielen vyhotovenie reklamy, ale tiež sa postará o jej montáž. Vy sa teda nemusíte vôbec o nič starať, stačí len dodať potrebné podklady v zodpovedajúcom rozlíšení. Ak však máte vlastného grafika, ten vám všetko pripraví na mieru.